Polityka Jakości

Polityka Jakości, Ochrony Środowiska oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Celem Polityki jest zapewnienie, iż w prowadzeniu działalności priorytetem dla całej organizacji jest:

  • spełnianie obecnych i przyszłych wymogów klientów;
  • ciągły wzrost poziomu technicznego oferowanych wyrobów i usług;
  • oferowanie usług w zakresie monitorowania i nadzorowania procesów technologicznych;
  • stałe podnoszenie jakości usług osiąganych w sposób nie zagrażający środowisku, bezpiecznych dla naszych klientów;
  • ochrona zdrowia i życia pracowników, poprzez zabezpieczenie odpowiednich środków zapewniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz ochrony zdrowia, przy racjonalnym wykorzystaniu zasobów finansowych, możliwości technicznych i organizacyjnych Spółki.

Najwyższe Kierownictwo uznaje wdrożony w Spółce Zintegrowany System Zarządzania zgodny z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN IZO 14001:2015, oraz PN-EN 18001:2004 za kluczowy element w działalności Spółki oraz zapewnia:

  • stosowanie udokumentowanego Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz ciągłego doskonalenia jego skuteczności w zakresie: projektowania aparatury ciśnieniowej, rurociągów przemysłowych i technologicznych, projektów budowlanych, technologii oraz automatyki;
  • systematyczną analizę i przestrzeganie wymagań prawa i innych usług uregulowań dotyczących zarówno konfiguracji naszych usług jak też środowiska i bhp;
  • zapobieganie zanieczyszczaniu środowiska poprzez stosowanie nowoczesnych i przyjaznych środowisku technologii, racjonalną gospodarkę odpadami, nadzór nad emisjami;
  • swoje pełne zaangażowanie oraz pozostałego personelu na wszystkich szczeblach do realizacji ustalonych celów;
  • dostęp do informacji z zakresu wpływu działalności Spółki na środowisko dla wszystkich zainteresowanych;
  • odpowiednie zarządzanie procesami tak, aby unikać ich negatywnego wpływu na ludzi i środowisko oraz zwiększać skuteczność i efektywność organizacji w osiąganiu celów;
  • zatrudnianie odpowiedniej kadry, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje w tym w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
  • wdrażanie nowych technologii i doskonalenie jakości usług zgodnie z rosnącymi wymaganiami klientów;
  • zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym;
  • zapewnianie zasobów i środków na wdrożenie niniejszej Polityki;
  • realizację zakupów tylko u sprawdzonych dostawców.